Kurssit

Insoft on palvellut IT-yhteisöä Ciscon virallisella koulutustarjonnalla vuodesta 2010. Tältä sivulta löydät kaikki olennaiset tiedot Ciscon koulutuksesta.

Katso lisää

Cisco Learning Credits

Cisco opintopisteet (CLC) ovat suoraan Ciscon kanssa lunastettuja prepaid-koulutusseteleitä, jotka helpottavat menestyksen suunnittelua ostaessasi Ciscon tuotteita ja palveluita.

Katso lisää

Cisco Continuing Education

Cisco täydennyskoulutusohjelma tarjoaa kaikille aktiivisille sertifioinnin haltijoille joustavia vaihtoehtoja uudelleensertifiointiin suorittamalla erilaisia kelvollisia koulutuskohteita.

Katso lisää

Cisco Digital Learning

Sertifioidut työntekijät ovat ARVOSTETTUJA omaisuuseriä. Tutustu Ciscon valtuutettuun digitaaliseen oppimiskirjastoon ja kouluta itseäsi tallennettujen istuntojen avulla.

Katso lisää

Cisco Business Enablement

Cisco Business Enablement Partner Program keskittyy Cisco Channel Partnersin ja asiakkaiden liiketoimintataitojen terävöittämiseen.

Katso lisää

Kurssit

Insoft Services on auktorisoitu Fortinet-kouluttaja useassa Euroopan maassa.

Katso lisää

ATC Status

Tarkista ATC-tilamme valituissa Euroopan maissa.

Katso lisää

Kurssit

Koulutus sisältää omatoimisia laboratorioita käytännön AWS-harjoitteluun tosielämän skenaarioissa, jolloin voit oppia omaan tahtiisi, luokassa, töissä tai verkossa.

Katso lisää

Kurssit

Extreme Networks Technical Trainingin kehitys tarjoaa kattavan progressiivisen polun associate-akkreditoinnista ammatilliseen akkreditointiin.

Katso lisää

ATP-akkreditointi

Valtuutettuna koulutuskumppanina (ATP) Insoft Services varmistaa, että saat korkeimman saatavilla olevan koulutuksen.

Katso lisää

 

Maailmassa, jossa teknologiat kehittyvät nopeasti, jokainen yritys - yritys - tarvitsee kumppanin, johon luottaa ja luottaa verkkoinfrastruktuurinsa sujuvaan ja turvalliseen toimintaan.

Katso lisää

 

Missiomme: Tarjota asiantunteva joukko moderneja ja huippuluokan verkkoautomaatiotaitoja markkinoille asiantuntijapalvelujen avulla.

Katso lisää

 

Maailmassa, jossa teknologiat kehittyvät nopeasti, jokainen yritys - yritys - tarvitsee kumppanin, johon luottaa ja luottaa verkkoinfrastruktuurinsa sujuvaan ja turvalliseen toimintaan.

Katso lisää

 

Maailmassa, jossa teknologiat kehittyvät nopeasti, jokainen yritys - yritys - tarvitsee kumppanin, johon luottaa ja luottaa verkkoinfrastruktuurinsa sujuvaan ja turvalliseen toimintaan.

Katso lisää

 

Maailmassa, jossa teknologiat kehittyvät nopeasti, jokainen yritys - yritys - tarvitsee kumppanin, johon luottaa ja luottaa verkkoinfrastruktuurinsa sujuvaan ja turvalliseen toimintaan.

Katso lisää

 

Maailmassa, jossa teknologiat kehittyvät nopeasti, jokainen yritys - yritys - tarvitsee kumppanin, johon luottaa ja luottaa verkkoinfrastruktuurinsa sujuvaan ja turvalliseen toimintaan.

Katso lisää

 

Autamme organisaatioita ottamaan käyttöön Software-Defined Networking (SDN) -ratkaisuja, kuten Cisco DNA:ta.Lisäksi tiimillämme on laaja kokemus Cisco DNA Centerin integroinnista kolmannen osapuolen järjestelmiin.

Katso lisää

 

Maailmassa, jossa teknologiat kehittyvät nopeasti, jokainen yritys - yritys - tarvitsee kumppanin, johon luottaa ja luottaa verkkoinfrastruktuurinsa sujuvaan ja turvalliseen toimintaan.

Katso lisää

Tiimimme

Koulutusvalikoimaamme kuuluu laaja valikoima IT-koulutusta IP-palveluntarjoajilta, mukaan lukien Cisco, Extreme Networks, Fortinet, Microsoft, muutamia mainitakseni, EMEA-alueella.

Katso lisää

CLFNDU v2.0 – Understanding Cisco Collaboration Foundations

Ota yhteyttä

Voit olla meihin yhteydessä ja tiedustella koulutuksistamme täydentämällä yhteystietosi ja koulutuksen nimen oheen.

Tietosuojalauseke ja yksityisyys

Suostun vastaanottamaan sähköpostiviestejä ja/tai puheluita Insoft Services Oy: n tuotteista ja palveluista.
Hyväksyn, että tietojani kerätään ja käsitellään Insoft Servicesin tietosuojakäytännössä kuvatulla tavalla.

Close

CLFNDU v2.0 – Understanding Cisco Collaboration Foundations

VARAA NYT
CLFNDU v2.0 – Understanding Cisco Collaboration Foundations
Kesto
5 päivää
Toimitus
(Online ja paikan päällä)
Hinta
Hinta pyydettäessä
  

42 excl. VAT

The Understanding Cisco Collaboration Foundations (CLFNDU) training gives you the skills and knowledge needed to administer and support a simple, single-site Cisco® Unified Communications Manager (UCM) solution with Session Initiation Protocol (SIP) gateway. The training covers initial parameters, management of devices including phones and video endpoints, management of users, and management of media resources, as well as Cisco Unified Communications solutions maintenance and troubleshooting tools. In addition, you will learn the basics of SIP dial plans including connectivity to Public Switched Telephone Network (PSTN) services, and how to use class-of-service capabilities.

This training does not lead directly to a certification exam, but it does cover foundational knowledge that can help you prepare for several Cisco Certified Network Professional (CCNP) and other professional-level collaboration trainings and exams.

  • Collaboration Technology and Benefits
  • Codecs and Call Signaling
  • User Management in Cisco Unified Communications Manager
  • Endpoints and Phones
  • Initial Parameters Administration for Cisco Unified Communications Manager
  • Registration Process to Cisco Unified Communications Manager
  • Basic Dial Plan
  • Class of Service
  • Reporting and Maintenance
  • Media Resources
  • Cisco Meeting Server Integration with Cisco Unified Communications Manager
  • Cisco Instant Messaging and Presence Service
  • Soft Client Registration to Cisco Unified Communication Manager
  • Cisco Unity Connection
  • Edge Services
  • Cisco Expressway Series
  • Cisco Unified Border Element
  • Control Hub
  • User Management in Control Hub
  • Registration Process to Control Hub
  • Webex Calling Options
  • Webex Calling Features
  • Cloud Management and Troubleshooting
  • Cloud and Hybrid Media Resources
  • Cisco Webex Hybrid Cloud Connected Unified Communications
  • Cisco Webex Hybrid Services
  • Students preparing to take the CCNP Collaboration certification
  • Network Administrators
  • Network Engineers
  • Systems Engineers

There are no prerequisites for this training. However, the knowledge and skills you are recommended to have before attending this training are:

  • Internet web browser usability knowledge and general computer usage
  • Knowledge of Cisco Internetwork Operating System (Cisco IOS®) command line

The Understanding Cisco Collaboration Foundations (CLFNDU) training gives you the skills and knowledge needed to administer and support a simple, single-site Cisco® Unified Communications Manager (UCM) solution with Session Initiation Protocol (SIP) gateway. The training covers initial parameters, management of devices including phones and video endpoints, management of users, and management of media resources, as well as Cisco Unified Communications solutions maintenance and troubleshooting tools. In addition, you will learn the basics of SIP dial plans including connectivity to Public Switched Telephone Network (PSTN) services, and how to use class-of-service capabilities.

This training does not lead directly to a certification exam, but it does cover foundational knowledge that can help you prepare for several Cisco Certified Network Professional (CCNP) and other professional-level collaboration trainings and exams.

  • Collaboration Technology and Benefits
  • Codecs and Call Signaling
  • User Management in Cisco Unified Communications Manager
  • Endpoints and Phones
  • Initial Parameters Administration for Cisco Unified Communications Manager
  • Registration Process to Cisco Unified Communications Manager
  • Basic Dial Plan
  • Class of Service
  • Reporting and Maintenance
  • Media Resources
  • Cisco Meeting Server Integration with Cisco Unified Communications Manager
  • Cisco Instant Messaging and Presence Service
  • Soft Client Registration to Cisco Unified Communication Manager
  • Cisco Unity Connection
  • Edge Services
  • Cisco Expressway Series
  • Cisco Unified Border Element
  • Control Hub
  • User Management in Control Hub
  • Registration Process to Control Hub
  • Webex Calling Options
  • Webex Calling Features
  • Cloud Management and Troubleshooting
  • Cloud and Hybrid Media Resources
  • Cisco Webex Hybrid Cloud Connected Unified Communications
  • Cisco Webex Hybrid Services
  • Students preparing to take the CCNP Collaboration certification
  • Network Administrators
  • Network Engineers
  • Systems Engineers

There are no prerequisites for this training. However, the knowledge and skills you are recommended to have before attending this training are:

  • Internet web browser usability knowledge and general computer usage
  • Knowledge of Cisco Internetwork Operating System (Cisco IOS®) command line
    Kurssiaikataulu
  • ` Dec 8 - Dec 12, 2025
  • ` Jan 12 - Jan 16, 2026
  • ` Feb 2 - Feb 6, 2026
  • ` Mar 16 - Mar 20, 2026
  • ` Apr 13 - Apr 17, 2026
  • ` May 11 - May 15, 2026