Kurssit

Insoft on palvellut IT-yhteisöä Ciscon virallisella koulutustarjonnalla vuodesta 2010. Tältä sivulta löydät kaikki olennaiset tiedot Ciscon koulutuksesta.

Katso lisää

Cisco Learning Credits

Cisco opintopisteet (CLC) ovat suoraan Ciscon kanssa lunastettuja prepaid-koulutusseteleitä, jotka helpottavat menestyksen suunnittelua ostaessasi Ciscon tuotteita ja palveluita.

Katso lisää

Cisco Continuing Education

Cisco täydennyskoulutusohjelma tarjoaa kaikille aktiivisille sertifioinnin haltijoille joustavia vaihtoehtoja uudelleensertifiointiin suorittamalla erilaisia kelvollisia koulutuskohteita.

Katso lisää

Cisco Digital Learning

Sertifioidut työntekijät ovat ARVOSTETTUJA omaisuuseriä. Tutustu Ciscon valtuutettuun digitaaliseen oppimiskirjastoon ja kouluta itseäsi tallennettujen istuntojen avulla.

Katso lisää

Cisco Business Enablement

Cisco Business Enablement Partner Program keskittyy Cisco Channel Partnersin ja asiakkaiden liiketoimintataitojen terävöittämiseen.

Katso lisää

Kurssit

Insoft Services on auktorisoitu Fortinet-kouluttaja useassa Euroopan maassa.

Katso lisää

ATC Status

Tarkista ATC-tilamme valituissa Euroopan maissa.

Katso lisää

Kurssit

Insoft Services tarjoaa Microsoftille EMEAR-koulutusta. Tarjoamme Microsoftin teknistä koulutusta ja sertifiointikursseja, joita johtavat maailmanluokan ohjaajat.

Katso lisää

Kurssit

Extreme Networks Technical Trainingin kehitys tarjoaa kattavan progressiivisen polun associate-akkreditoinnista ammatilliseen akkreditointiin.

Katso lisää

ATP-akkreditointi

Valtuutettuna koulutuskumppanina (ATP) Insoft Services varmistaa, että saat korkeimman saatavilla olevan koulutuksen.

Katso lisää

 

Maailmassa, jossa teknologiat kehittyvät nopeasti, jokainen yritys - yritys - tarvitsee kumppanin, johon luottaa ja luottaa verkkoinfrastruktuurinsa sujuvaan ja turvalliseen toimintaan.

Katso lisää

 

Missiomme: Tarjota asiantunteva joukko moderneja ja huippuluokan verkkoautomaatiotaitoja markkinoille asiantuntijapalvelujen avulla.

Katso lisää

 

Maailmassa, jossa teknologiat kehittyvät nopeasti, jokainen yritys - yritys - tarvitsee kumppanin, johon luottaa ja luottaa verkkoinfrastruktuurinsa sujuvaan ja turvalliseen toimintaan.

Katso lisää

 

Maailmassa, jossa teknologiat kehittyvät nopeasti, jokainen yritys - yritys - tarvitsee kumppanin, johon luottaa ja luottaa verkkoinfrastruktuurinsa sujuvaan ja turvalliseen toimintaan.

Katso lisää

 

Maailmassa, jossa teknologiat kehittyvät nopeasti, jokainen yritys - yritys - tarvitsee kumppanin, johon luottaa ja luottaa verkkoinfrastruktuurinsa sujuvaan ja turvalliseen toimintaan.

Katso lisää

 

Maailmassa, jossa teknologiat kehittyvät nopeasti, jokainen yritys - yritys - tarvitsee kumppanin, johon luottaa ja luottaa verkkoinfrastruktuurinsa sujuvaan ja turvalliseen toimintaan.

Katso lisää

 

Autamme organisaatioita ottamaan käyttöön Software-Defined Networking (SDN) -ratkaisuja, kuten Cisco DNA:ta.Lisäksi tiimillämme on laaja kokemus Cisco DNA Centerin integroinnista kolmannen osapuolen järjestelmiin.

Katso lisää

 

Maailmassa, jossa teknologiat kehittyvät nopeasti, jokainen yritys - yritys - tarvitsee kumppanin, johon luottaa ja luottaa verkkoinfrastruktuurinsa sujuvaan ja turvalliseen toimintaan.

Katso lisää

Tiimimme

Koulutusvalikoimaamme kuuluu laaja valikoima IT-koulutusta IP-palveluntarjoajilta, mukaan lukien Cisco, Extreme Networks, Fortinet, Microsoft, muutamia mainitakseni, EMEA-alueella.

Katso lisää

CSPO – Agile Certified Scrum Product Owner

Ota yhteyttä

Voit olla meihin yhteydessä ja tiedustella koulutuksistamme täydentämällä yhteystietosi ja koulutuksen nimen oheen.

Tietosuojalauseke ja yksityisyys

Suostun vastaanottamaan sähköpostiviestejä ja/tai puheluita Insoft Services Oy: n tuotteista ja palveluista.
Hyväksyn, että tietojani kerätään ja käsitellään Insoft Servicesin tietosuojakäytännössä kuvatulla tavalla.

Close

CSPO – Agile Certified Scrum Product Owner

VARAA NYT
Kesto
2 päivää
Toimitus
(Online ja paikan päällä)
Hinta
Hinta pyydettäessä

This highly interactive course provides you with a fundamental understanding of Agile and Scrum, as well as the specific skills, behaviours, and mindset necessary to become a successful Certified Scrum Product Owner,® (CSPO). With this training, you will prioritise backlogs, effectively communicate with stakeholders, and use the Scrum framework to manage expectations and keep all parties informed.

  • Become a Scrum Alliance Certified Scrum Product Owner (CSPO)
  • Follow Agile principles and the Scrum framework
  • Build and prioritise your value-driven product backlog
  • Breakdown epics and themes into actionable user stories
  • Develop positive stakeholder relationships

Introducing Agile Principles

  • Defining Agile values and principles
  • Contrasting Waterfall and Agile product development philosophies
  • Confronting the challenges of adopting Agile
  • Creating a cross-functional team

Defining the Scrum Framework

Embracing scrum

  • Defining the core Scrum Framework
  • Core Scrum team, artefacts and ceremonies

Adapting traditional business process to Scrum

  • Applying core Scrum Values
  • Leveraging checks and balances
  • Scrum Ceremonies and Artefacts

Defining the core scrum artefacts

  • Creating the Product Backlog
  • Implementing the Sprint Backlog
  • Defining the Definition of Done
  • Developing potentially shippable product increment

The core scrum ceremonies

  • Product Backlog
  • Sprint Planning meeting
  • Daily Scrum
  • Demonstrating products in Sprint Reviews
  • Participating in the Sprint Retrospective

Defining the Product Owner Role

Becoming accountable for product success

  • Holding the product vision and strategy
  • Integrating Agile and Waterfall Teams
  • Estimating product scope and delivery

Communicating throughout the organisation

  • Engaging Stakeholders, customers and end users in product development and delivery
  • Developing positive and strong working relationships with Scrum teams
  • Tracking, managing and communicating through the right Agile metrics

Building your Product Backlog

Creating a product vision

  • Leveraging your customers and users
  • Distinguishing between product vision and product strategy
  • Articulating clear and measurable outcomes
  • Validating and revising your product vision through research
  • Constructing a cover story or vision box

Building and refining the Product Backlog

  • Building the Product Backlog
  • Continuously refining and ordering the Product Backlog
  • Turning ideas into action

Prioritising the Product Backlog

  • Ranking Product Backlog item priority at the release, product and project level
  • Utilising MoSCoW and other prioritisation techniques
  • Applying the Pareto principle to release planning
  • Identifying high-priority items for sprint planning

Owning the Product Backlog

Developing the Product Backlog

  • Evolving product requirements with stakeholder engagement
  • Developing products with progressive elaboration
  • Decomposing epics, features and stories
  • Defining appropriate acceptance criteria

Refining the Product Backlog

  • Sizing user stories, features and epics
  • Estimating business value through relative measurement
  • Continually refining and reordering your Product Backlog

Developing a Product Roadmap

Planning for long-term product success

  • Comparing Agile product release strategies
  • Adapting to changing requirements
  • Focusing on continuous program, product/project improvement

Refining product delivery

  • Comparing iterative and incremental delivery
  • Releasing products with Minimal Marketable Features
  • Facilitating frequent product release
  • Individuals that are the link between the development team and the stakeholders. Individuals that have roles on the business side.
  • Be familiar with team management and business development.

This highly interactive course provides you with a fundamental understanding of Agile and Scrum, as well as the specific skills, behaviours, and mindset necessary to become a successful Certified Scrum Product Owner,® (CSPO). With this training, you will prioritise backlogs, effectively communicate with stakeholders, and use the Scrum framework to manage expectations and keep all parties informed.

  • Become a Scrum Alliance Certified Scrum Product Owner (CSPO)
  • Follow Agile principles and the Scrum framework
  • Build and prioritise your value-driven product backlog
  • Breakdown epics and themes into actionable user stories
  • Develop positive stakeholder relationships

Introducing Agile Principles

  • Defining Agile values and principles
  • Contrasting Waterfall and Agile product development philosophies
  • Confronting the challenges of adopting Agile
  • Creating a cross-functional team

Defining the Scrum Framework

Embracing scrum

  • Defining the core Scrum Framework
  • Core Scrum team, artefacts and ceremonies

Adapting traditional business process to Scrum

  • Applying core Scrum Values
  • Leveraging checks and balances
  • Scrum Ceremonies and Artefacts

Defining the core scrum artefacts

  • Creating the Product Backlog
  • Implementing the Sprint Backlog
  • Defining the Definition of Done
  • Developing potentially shippable product increment

The core scrum ceremonies

  • Product Backlog
  • Sprint Planning meeting
  • Daily Scrum
  • Demonstrating products in Sprint Reviews
  • Participating in the Sprint Retrospective

Defining the Product Owner Role

Becoming accountable for product success

  • Holding the product vision and strategy
  • Integrating Agile and Waterfall Teams
  • Estimating product scope and delivery

Communicating throughout the organisation

  • Engaging Stakeholders, customers and end users in product development and delivery
  • Developing positive and strong working relationships with Scrum teams
  • Tracking, managing and communicating through the right Agile metrics

Building your Product Backlog

Creating a product vision

  • Leveraging your customers and users
  • Distinguishing between product vision and product strategy
  • Articulating clear and measurable outcomes
  • Validating and revising your product vision through research
  • Constructing a cover story or vision box

Building and refining the Product Backlog

  • Building the Product Backlog
  • Continuously refining and ordering the Product Backlog
  • Turning ideas into action

Prioritising the Product Backlog

  • Ranking Product Backlog item priority at the release, product and project level
  • Utilising MoSCoW and other prioritisation techniques
  • Applying the Pareto principle to release planning
  • Identifying high-priority items for sprint planning

Owning the Product Backlog

Developing the Product Backlog

  • Evolving product requirements with stakeholder engagement
  • Developing products with progressive elaboration
  • Decomposing epics, features and stories
  • Defining appropriate acceptance criteria

Refining the Product Backlog

  • Sizing user stories, features and epics
  • Estimating business value through relative measurement
  • Continually refining and reordering your Product Backlog

Developing a Product Roadmap

Planning for long-term product success

  • Comparing Agile product release strategies
  • Adapting to changing requirements
  • Focusing on continuous program, product/project improvement

Refining product delivery

  • Comparing iterative and incremental delivery
  • Releasing products with Minimal Marketable Features
  • Facilitating frequent product release
  • Individuals that are the link between the development team and the stakeholders. Individuals that have roles on the business side.
  • Be familiar with team management and business development.