Kurssit

Insoft on palvellut IT-yhteisöä Ciscon virallisella koulutustarjonnalla vuodesta 2010. Tältä sivulta löydät kaikki olennaiset tiedot Ciscon koulutuksesta.

Katso lisää

Cisco Learning Credits

Cisco opintopisteet (CLC) ovat suoraan Ciscon kanssa lunastettuja prepaid-koulutusseteleitä, jotka helpottavat menestyksen suunnittelua ostaessasi Ciscon tuotteita ja palveluita.

Katso lisää

Cisco Continuing Education

Cisco täydennyskoulutusohjelma tarjoaa kaikille aktiivisille sertifioinnin haltijoille joustavia vaihtoehtoja uudelleensertifiointiin suorittamalla erilaisia kelvollisia koulutuskohteita.

Katso lisää

Cisco Digital Learning

Sertifioidut työntekijät ovat ARVOSTETTUJA omaisuuseriä. Tutustu Ciscon valtuutettuun digitaaliseen oppimiskirjastoon ja kouluta itseäsi tallennettujen istuntojen avulla.

Katso lisää

Cisco Business Enablement

Cisco Business Enablement Partner Program keskittyy Cisco Channel Partnersin ja asiakkaiden liiketoimintataitojen terävöittämiseen.

Katso lisää

Kurssit

Insoft Services on auktorisoitu Fortinet-kouluttaja useassa Euroopan maassa.

Katso lisää

ATC Status

Tarkista ATC-tilamme valituissa Euroopan maissa.

Katso lisää

Kurssit

Insoft Services tarjoaa Microsoftille EMEAR-koulutusta. Tarjoamme Microsoftin teknistä koulutusta ja sertifiointikursseja, joita johtavat maailmanluokan ohjaajat.

Katso lisää

Kurssit

Extreme Networks Technical Trainingin kehitys tarjoaa kattavan progressiivisen polun associate-akkreditoinnista ammatilliseen akkreditointiin.

Katso lisää

ATP-akkreditointi

Valtuutettuna koulutuskumppanina (ATP) Insoft Services varmistaa, että saat korkeimman saatavilla olevan koulutuksen.

Katso lisää

 

Maailmassa, jossa teknologiat kehittyvät nopeasti, jokainen yritys - yritys - tarvitsee kumppanin, johon luottaa ja luottaa verkkoinfrastruktuurinsa sujuvaan ja turvalliseen toimintaan.

Katso lisää

 

Missiomme: Tarjota asiantunteva joukko moderneja ja huippuluokan verkkoautomaatiotaitoja markkinoille asiantuntijapalvelujen avulla.

Katso lisää

 

Maailmassa, jossa teknologiat kehittyvät nopeasti, jokainen yritys - yritys - tarvitsee kumppanin, johon luottaa ja luottaa verkkoinfrastruktuurinsa sujuvaan ja turvalliseen toimintaan.

Katso lisää

 

Maailmassa, jossa teknologiat kehittyvät nopeasti, jokainen yritys - yritys - tarvitsee kumppanin, johon luottaa ja luottaa verkkoinfrastruktuurinsa sujuvaan ja turvalliseen toimintaan.

Katso lisää

 

Maailmassa, jossa teknologiat kehittyvät nopeasti, jokainen yritys - yritys - tarvitsee kumppanin, johon luottaa ja luottaa verkkoinfrastruktuurinsa sujuvaan ja turvalliseen toimintaan.

Katso lisää

 

Maailmassa, jossa teknologiat kehittyvät nopeasti, jokainen yritys - yritys - tarvitsee kumppanin, johon luottaa ja luottaa verkkoinfrastruktuurinsa sujuvaan ja turvalliseen toimintaan.

Katso lisää

 

Autamme organisaatioita ottamaan käyttöön Software-Defined Networking (SDN) -ratkaisuja, kuten Cisco DNA:ta.Lisäksi tiimillämme on laaja kokemus Cisco DNA Centerin integroinnista kolmannen osapuolen järjestelmiin.

Katso lisää

 

Maailmassa, jossa teknologiat kehittyvät nopeasti, jokainen yritys - yritys - tarvitsee kumppanin, johon luottaa ja luottaa verkkoinfrastruktuurinsa sujuvaan ja turvalliseen toimintaan.

Katso lisää

Tiimimme

Koulutusvalikoimaamme kuuluu laaja valikoima IT-koulutusta IP-palveluntarjoajilta, mukaan lukien Cisco, Extreme Networks, Fortinet, Microsoft, muutamia mainitakseni, EMEA-alueella.

Katso lisää

CCET v1.0 – Troubleshooting Cisco Contact Center Enterprise

Ota yhteyttä

Voit olla meihin yhteydessä ja tiedustella koulutuksistamme täydentämällä yhteystietosi ja koulutuksen nimen oheen.

Tietosuojalauseke ja yksityisyys

Annan Insoft Services Ltd:lle oikeuden olla minuun yhteydessä. Annan Insoft Servicelle oikeuden käsitellä, kerätä ja tallentaa tietojani. Kaikki annetut tiedot käsitellään tietoturvallisesti tietosuojalausekkeen mukaisesti.

Close

CCET v1.0 – Troubleshooting Cisco Contact Center Enterprise

VARAA NYT
CCET v1.0 – Troubleshooting Cisco Contact Center Enterprise
Kesto
2 päivää
Toimitus
(Online ja paikan päällä)
Hinta
Hinta pyydettäessä
  

20 excl. VAT

The¬†Troubleshooting Cisco Contact Center Enterprise (CCET)¬†v1.0 course is focused on Day 2 support of a Packaged Contact Center Enterprise (PCCE) deployment by Tier 3 support personnel. Cisco¬ģ PCCE provides an enterprise-class contact center in a prepackaged deployment model that offers simplified deployment, operation, and maintenance. You will learn to identify the processes and tools used to diagnose common deployment issues so that support personnel can select optimal methods to resolve those issues.

 

This class will help you:

  • Learn the troubleshooting techniques to maximize the benefits the prepackaged deployment model PCCE
  • Anticipate and rectify possible deployment issues by learning the tools and processes that provide solutions for deployment issues

After taking this course, you should be able to:

  • Describe CCE flows and processes required to support and troubleshoot the PCCE deployment
  • Introduce the many diagnostic tools available to the engineer responsible for troubleshooting a PCCE environment
  • Apply troubleshooting tools and techniques to address issues with CCE Certificates, Cisco Finesse, and PCCE Deployment
  • CCE Flows and Process Review
  • Troubleshooting and Support Methodology
  • PCCE Components
  • PCCE Call Flow Review
  • CCE Diagnostic Tools
  • Diagnostic Framework Suite
  • Run Analysis Manager
  • Run Unified System Command-Line Interface (CLI)
  • Troubleshooting CCE
  • Troubleshooting Certificates
  • Troubleshooting Cisco Finesse
  • Troubleshooting a PCCE Deployment

 

Lab Exercises

  • Configure Access to Discovery Environment
  • Explore CCE Components
  • Explore Diagnostic Framework Suite
  • Analyze Peripheral Gateway (PG) Logs
  • Navigate Certificate Store
  • View Cisco Finesse Logs
  • Account manager
  • Deployment engineer
  • Deployment project manager
  • Sales engineer

To fully benefit from this course, you should have the following knowledge:

  • Strong knowledge of computer networking components: Windows A/D, SQL Server, and components (servers, routers, switches)
  • Strong understanding of IP networks
  • Advanced experience administering of Cisco Packaged Contact Center Enterprise
  • Experience deploying Cisco Packaged Contact Center Enterprise
  • Experience administering and troubleshooting Cisco Unified Communications Manager and Voice Gateways

 

Recommended Cisco offerings that may help you meet these prerequisites:

  • Understanding Cisco Contact Center Enterprise Foundations (CCEF)
  • Implementing and Operating Cisco Collaboration Core Technologies (CLCOR)
  • Understanding Cisco Collaboration Foundations (CLFNDU)
  • Implementing and Administering Cisco Solutions (CCNA¬ģ)
  • Administering Cisco Contact Center Enterprise (CCEA)
  • Administering Advanced Cisco Contact Center Enterprise (CCEAA)
  • Implementing Cisco Contact Center Enterprise (CCEI)

The¬†Troubleshooting Cisco Contact Center Enterprise (CCET)¬†v1.0 course is focused on Day 2 support of a Packaged Contact Center Enterprise (PCCE) deployment by Tier 3 support personnel. Cisco¬ģ PCCE provides an enterprise-class contact center in a prepackaged deployment model that offers simplified deployment, operation, and maintenance. You will learn to identify the processes and tools used to diagnose common deployment issues so that support personnel can select optimal methods to resolve those issues.

 

This class will help you:

  • Learn the troubleshooting techniques to maximize the benefits the prepackaged deployment model PCCE
  • Anticipate and rectify possible deployment issues by learning the tools and processes that provide solutions for deployment issues

After taking this course, you should be able to:

  • Describe CCE flows and processes required to support and troubleshoot the PCCE deployment
  • Introduce the many diagnostic tools available to the engineer responsible for troubleshooting a PCCE environment
  • Apply troubleshooting tools and techniques to address issues with CCE Certificates, Cisco Finesse, and PCCE Deployment
  • CCE Flows and Process Review
  • Troubleshooting and Support Methodology
  • PCCE Components
  • PCCE Call Flow Review
  • CCE Diagnostic Tools
  • Diagnostic Framework Suite
  • Run Analysis Manager
  • Run Unified System Command-Line Interface (CLI)
  • Troubleshooting CCE
  • Troubleshooting Certificates
  • Troubleshooting Cisco Finesse
  • Troubleshooting a PCCE Deployment

 

Lab Exercises

  • Configure Access to Discovery Environment
  • Explore CCE Components
  • Explore Diagnostic Framework Suite
  • Analyze Peripheral Gateway (PG) Logs
  • Navigate Certificate Store
  • View Cisco Finesse Logs
  • Account manager
  • Deployment engineer
  • Deployment project manager
  • Sales engineer

To fully benefit from this course, you should have the following knowledge:

  • Strong knowledge of computer networking components: Windows A/D, SQL Server, and components (servers, routers, switches)
  • Strong understanding of IP networks
  • Advanced experience administering of Cisco Packaged Contact Center Enterprise
  • Experience deploying Cisco Packaged Contact Center Enterprise
  • Experience administering and troubleshooting Cisco Unified Communications Manager and Voice Gateways

 

Recommended Cisco offerings that may help you meet these prerequisites:

  • Understanding Cisco Contact Center Enterprise Foundations (CCEF)
  • Implementing and Operating Cisco Collaboration Core Technologies (CLCOR)
  • Understanding Cisco Collaboration Foundations (CLFNDU)
  • Implementing and Administering Cisco Solutions (CCNA¬ģ)
  • Administering Cisco Contact Center Enterprise (CCEA)
  • Administering Advanced Cisco Contact Center Enterprise (CCEAA)
  • Implementing Cisco Contact Center Enterprise (CCEI)