Kurssit

Insoft on palvellut IT-yhteisöÀ Ciscon virallisella koulutustarjonnalla vuodesta 2010. TÀltÀ sivulta löydÀt kaikki olennaiset tiedot Ciscon koulutuksesta.

Katso lisÀÀ

Cisco Learning Credits

Cisco opintopisteet (CLC) ovat suoraan Ciscon kanssa lunastettuja prepaid-koulutusseteleitÀ, jotka helpottavat menestyksen suunnittelua ostaessasi Ciscon tuotteita ja palveluita.

Katso lisÀÀ

Cisco Continuing Education

Cisco tÀydennyskoulutusohjelma tarjoaa kaikille aktiivisille sertifioinnin haltijoille joustavia vaihtoehtoja uudelleensertifiointiin suorittamalla erilaisia kelvollisia koulutuskohteita.

Katso lisÀÀ

Cisco Digital Learning

Sertifioidut työntekijÀt ovat ARVOSTETTUJA omaisuuseriÀ. Tutustu Ciscon valtuutettuun digitaaliseen oppimiskirjastoon ja kouluta itseÀsi tallennettujen istuntojen avulla.

Katso lisÀÀ

Cisco Business Enablement

Cisco Business Enablement Partner Program keskittyy Cisco Channel Partnersin ja asiakkaiden liiketoimintataitojen terÀvöittÀmiseen.

Katso lisÀÀ

Kurssit

Insoft Services on auktorisoitu Fortinet-kouluttaja useassa Euroopan maassa.

Katso lisÀÀ

ATC Status

Tarkista ATC-tilamme valituissa Euroopan maissa.

Katso lisÀÀ

Kurssit

Insoft Services tarjoaa Microsoftille EMEAR-koulutusta. Tarjoamme Microsoftin teknistÀ koulutusta ja sertifiointikursseja, joita johtavat maailmanluokan ohjaajat.

Katso lisÀÀ

Kurssit

Extreme Networks Technical Trainingin kehitys tarjoaa kattavan progressiivisen polun associate-akkreditoinnista ammatilliseen akkreditointiin.

Katso lisÀÀ

ATP-akkreditointi

Valtuutettuna koulutuskumppanina (ATP) Insoft Services varmistaa, ettÀ saat korkeimman saatavilla olevan koulutuksen.

Katso lisÀÀ

 

Maailmassa, jossa teknologiat kehittyvÀt nopeasti, jokainen yritys - yritys - tarvitsee kumppanin, johon luottaa ja luottaa verkkoinfrastruktuurinsa sujuvaan ja turvalliseen toimintaan.

Katso lisÀÀ

 

Missiomme: Tarjota asiantunteva joukko moderneja ja huippuluokan verkkoautomaatiotaitoja markkinoille asiantuntijapalvelujen avulla.

Katso lisÀÀ

 

Maailmassa, jossa teknologiat kehittyvÀt nopeasti, jokainen yritys - yritys - tarvitsee kumppanin, johon luottaa ja luottaa verkkoinfrastruktuurinsa sujuvaan ja turvalliseen toimintaan.

Katso lisÀÀ

 

Maailmassa, jossa teknologiat kehittyvÀt nopeasti, jokainen yritys - yritys - tarvitsee kumppanin, johon luottaa ja luottaa verkkoinfrastruktuurinsa sujuvaan ja turvalliseen toimintaan.

Katso lisÀÀ

 

Maailmassa, jossa teknologiat kehittyvÀt nopeasti, jokainen yritys - yritys - tarvitsee kumppanin, johon luottaa ja luottaa verkkoinfrastruktuurinsa sujuvaan ja turvalliseen toimintaan.

Katso lisÀÀ

 

Maailmassa, jossa teknologiat kehittyvÀt nopeasti, jokainen yritys - yritys - tarvitsee kumppanin, johon luottaa ja luottaa verkkoinfrastruktuurinsa sujuvaan ja turvalliseen toimintaan.

Katso lisÀÀ

 

Autamme organisaatioita ottamaan kÀyttöön Software-Defined Networking (SDN) -ratkaisuja, kuten Cisco DNA:ta.LisÀksi tiimillÀmme on laaja kokemus Cisco DNA Centerin integroinnista kolmannen osapuolen jÀrjestelmiin.

Katso lisÀÀ

 

Maailmassa, jossa teknologiat kehittyvÀt nopeasti, jokainen yritys - yritys - tarvitsee kumppanin, johon luottaa ja luottaa verkkoinfrastruktuurinsa sujuvaan ja turvalliseen toimintaan.

Katso lisÀÀ

Tiimimme

Koulutusvalikoimaamme kuuluu laaja valikoima IT-koulutusta IP-palveluntarjoajilta, mukaan lukien Cisco, Extreme Networks, Fortinet, Microsoft, muutamia mainitakseni, EMEA-alueella.

Katso lisÀÀ

DP0132 – Veritas Enterprise Vault 11.0 for Exchange: Maintain and Troubleshoot

Ota yhteyttä

Voit olla meihin yhteydessä ja tiedustella koulutuksistamme täydentämällä yhteystietosi ja koulutuksen nimen oheen.

Tietosuojalauseke ja yksityisyys

Annan Insoft Services Ltd:lle oikeuden olla minuun yhteydessä. Annan Insoft Servicelle oikeuden käsitellä, kerätä ja tallentaa tietojani. Kaikki annetut tiedot käsitellään tietoturvallisesti tietosuojalausekkeen mukaisesti.

Close

DP0132 – Veritas Enterprise Vault 11.0 for Exchange: Maintain and Troubleshoot

VARAA NYT
Kesto
5 päivää
Toimitus
(Online ja paikan päällä)
Hinta
Hinta pyydettäessä

The Symantec Enterprise Vault 11.0 for Exchange: Maintain and Troubleshoot course is designed for the IT or support professionals tasked with maintaining and troubleshooting Enterprise Vault 11.0. It is particularly appropriate for those candidates who have previously attended the courses named in the “Prerequisites” section of this document. Successful completion of this four-day, instructor-led, hands-on class provides suitable candidates the skills to fulfill roles either as IT personnel responsible for managing, maintaining, and troubleshooting the product or as support professionals who may be required to demonstrate an in-depth understanding of the product and provide assistance to other Enterprise Vault users. Students also learn which factors may affect the Enterprise Vault environment, which logs and reports to refer to, and how to troubleshoot these issues.

By the completion of this course, you will be able to:

  • Monitor and tune Enterprise Vault
  • Maintain the Enterprise Vault environment
  • Describe troubleshooting tools
  • Outline basic troubleshooting steps
  • Troubleshoot Enterprise Vault servers
  • Troubleshoot Enterprise Vault clients
  • Outline steps to contact and work with Symantec Technical Support.

Operating Enterprise Vault

  • Verifying proper Enterprise Vault operation
  • Monitoring MSMQs · Monitoring index health

Monitoring and Tuning Enterprise Vault

  • Using Enterprise Vault Operations Manager (EVOM)
  • Managing disk space · Viewing Enterprise Vault systems reports
  • Running common SQL queries
  • Best practices and performance tuning

Maintaining Enterprise Vault Environments

  • Using Enterprise Vault Policy Manager (EVPM)
  • Managing archives
  • Using safety copies and collections
  • Performing SQL maintenance
  • Maintaining indexes
  • Backup and recovery review

Troubleshooting Tools Overview

  • Enterprise Vault tools
  • Microsoft/Windows tools
  • Web tools
  • Network tools Troubleshooting Basics
  • Basic troubleshooting concepts
  • Isolating the issue
  • Basic Microsoft SQL troubleshooting for Enterprise Vault
  • Basic Microsoft Exchange troubleshooting for Enterprise Vault
  • Basic network troubleshooting for Enterprise Vault

Troubleshooting Enterprise Vault servers

  • Mailbox archiving processes
  • Enterprise Vault server troubleshooting

Troubleshooting Enterprise Vault Clients

  • Enterprise Vault client overview
  • Troubleshooting the Outlook Add-In
  • Troubleshooting Virtual Vault and Vault Cache
  • Troubleshooting Outlook Web App/Access (OWA)

This course is intended for customers, Support Engineers, Sales Engineers Consultants, and partners.

You must have attended or have the required knowledge from the following Symantec courses:

  • Symantec Enterprise Vault 11.x for Exchange: Administration

The Symantec Enterprise Vault 11.0 for Exchange: Maintain and Troubleshoot course is designed for the IT or support professionals tasked with maintaining and troubleshooting Enterprise Vault 11.0. It is particularly appropriate for those candidates who have previously attended the courses named in the “Prerequisites” section of this document. Successful completion of this four-day, instructor-led, hands-on class provides suitable candidates the skills to fulfill roles either as IT personnel responsible for managing, maintaining, and troubleshooting the product or as support professionals who may be required to demonstrate an in-depth understanding of the product and provide assistance to other Enterprise Vault users. Students also learn which factors may affect the Enterprise Vault environment, which logs and reports to refer to, and how to troubleshoot these issues.

By the completion of this course, you will be able to:

  • Monitor and tune Enterprise Vault
  • Maintain the Enterprise Vault environment
  • Describe troubleshooting tools
  • Outline basic troubleshooting steps
  • Troubleshoot Enterprise Vault servers
  • Troubleshoot Enterprise Vault clients
  • Outline steps to contact and work with Symantec Technical Support.

Operating Enterprise Vault

  • Verifying proper Enterprise Vault operation
  • Monitoring MSMQs · Monitoring index health

Monitoring and Tuning Enterprise Vault

  • Using Enterprise Vault Operations Manager (EVOM)
  • Managing disk space · Viewing Enterprise Vault systems reports
  • Running common SQL queries
  • Best practices and performance tuning

Maintaining Enterprise Vault Environments

  • Using Enterprise Vault Policy Manager (EVPM)
  • Managing archives
  • Using safety copies and collections
  • Performing SQL maintenance
  • Maintaining indexes
  • Backup and recovery review

Troubleshooting Tools Overview

  • Enterprise Vault tools
  • Microsoft/Windows tools
  • Web tools
  • Network tools Troubleshooting Basics
  • Basic troubleshooting concepts
  • Isolating the issue
  • Basic Microsoft SQL troubleshooting for Enterprise Vault
  • Basic Microsoft Exchange troubleshooting for Enterprise Vault
  • Basic network troubleshooting for Enterprise Vault

Troubleshooting Enterprise Vault servers

  • Mailbox archiving processes
  • Enterprise Vault server troubleshooting

Troubleshooting Enterprise Vault Clients

  • Enterprise Vault client overview
  • Troubleshooting the Outlook Add-In
  • Troubleshooting Virtual Vault and Vault Cache
  • Troubleshooting Outlook Web App/Access (OWA)

This course is intended for customers, Support Engineers, Sales Engineers Consultants, and partners.

You must have attended or have the required knowledge from the following Symantec courses:

  • Symantec Enterprise Vault 11.x for Exchange: Administration
    Kurssiaikataulu
  • ` Oct 16 - Oct 20, 2023
  • ` Nov 13 - Nov 17, 2023
  • ` Dec 11 - Dec 15, 2023
  • ` Jan 8 - Jan 12, 2024
  • ` Feb 5 - Feb 9, 2024
  • ` Mar 4 - Mar 8, 2024