Kurssit

Insoft on palvellut IT-yhteisÜä Ciscon virallisella koulutustarjonnalla vuodesta 2010. Tältä sivulta lÜydät kaikki olennaiset tiedot Ciscon koulutuksesta.

Katso lisää

Cisco Learning Credits

Cisco opintopisteet (CLC) ovat suoraan Ciscon kanssa lunastettuja prepaid-koulutusseteleitä, jotka helpottavat menestyksen suunnittelua ostaessasi Ciscon tuotteita ja palveluita.

Katso lisää

Cisco Continuing Education

Cisco täydennyskoulutusohjelma tarjoaa kaikille aktiivisille sertifioinnin haltijoille joustavia vaihtoehtoja uudelleensertifiointiin suorittamalla erilaisia kelvollisia koulutuskohteita.

Katso lisää

Cisco Digital Learning

Sertifioidut tyÜntekijät ovat ARVOSTETTUJA omaisuuseriä. Tutustu Ciscon valtuutettuun digitaaliseen oppimiskirjastoon ja kouluta itseäsi tallennettujen istuntojen avulla.

Katso lisää

Cisco Business Enablement

Cisco Business Enablement Partner Program keskittyy Cisco Channel Partnersin ja asiakkaiden liiketoimintataitojen terävÜittämiseen.

Katso lisää

Kurssit

Insoft Services on auktorisoitu Fortinet-kouluttaja useassa Euroopan maassa.

Katso lisää

ATC Status

Tarkista ATC-tilamme valituissa Euroopan maissa.

Katso lisää

Kurssit

Insoft Services tarjoaa Microsoftille EMEAR-koulutusta. Tarjoamme Microsoftin teknistä koulutusta ja sertifiointikursseja, joita johtavat maailmanluokan ohjaajat.

Katso lisää

Kurssit

Extreme Networks Technical Trainingin kehitys tarjoaa kattavan progressiivisen polun associate-akkreditoinnista ammatilliseen akkreditointiin.

Katso lisää

ATP-akkreditointi

Valtuutettuna koulutuskumppanina (ATP) Insoft Services varmistaa, että saat korkeimman saatavilla olevan koulutuksen.

Katso lisää

 

Maailmassa, jossa teknologiat kehittyvät nopeasti, jokainen yritys - yritys - tarvitsee kumppanin, johon luottaa ja luottaa verkkoinfrastruktuurinsa sujuvaan ja turvalliseen toimintaan.

Katso lisää

 

Missiomme: Tarjota asiantunteva joukko moderneja ja huippuluokan verkkoautomaatiotaitoja markkinoille asiantuntijapalvelujen avulla.

Katso lisää

 

Maailmassa, jossa teknologiat kehittyvät nopeasti, jokainen yritys - yritys - tarvitsee kumppanin, johon luottaa ja luottaa verkkoinfrastruktuurinsa sujuvaan ja turvalliseen toimintaan.

Katso lisää

 

Maailmassa, jossa teknologiat kehittyvät nopeasti, jokainen yritys - yritys - tarvitsee kumppanin, johon luottaa ja luottaa verkkoinfrastruktuurinsa sujuvaan ja turvalliseen toimintaan.

Katso lisää

 

Maailmassa, jossa teknologiat kehittyvät nopeasti, jokainen yritys - yritys - tarvitsee kumppanin, johon luottaa ja luottaa verkkoinfrastruktuurinsa sujuvaan ja turvalliseen toimintaan.

Katso lisää

 

Maailmassa, jossa teknologiat kehittyvät nopeasti, jokainen yritys - yritys - tarvitsee kumppanin, johon luottaa ja luottaa verkkoinfrastruktuurinsa sujuvaan ja turvalliseen toimintaan.

Katso lisää

 

Autamme organisaatioita ottamaan käyttÜÜn Software-Defined Networking (SDN) -ratkaisuja, kuten Cisco DNA:ta.Lisäksi tiimillämme on laaja kokemus Cisco DNA Centerin integroinnista kolmannen osapuolen järjestelmiin.

Katso lisää

 

Maailmassa, jossa teknologiat kehittyvät nopeasti, jokainen yritys - yritys - tarvitsee kumppanin, johon luottaa ja luottaa verkkoinfrastruktuurinsa sujuvaan ja turvalliseen toimintaan.

Katso lisää

Tiimimme

Koulutusvalikoimaamme kuuluu laaja valikoima IT-koulutusta IP-palveluntarjoajilta, mukaan lukien Cisco, Extreme Networks, Fortinet, Microsoft, muutamia mainitakseni, EMEA-alueella.

Katso lisää

CON201 – Implementation Essentials

Ota yhteyttä

Voit olla meihin yhteydessä ja tiedustella koulutuksistamme täydentämällä yhteystietosi ja koulutuksen nimen oheen.

Tietosuojalauseke ja yksityisyys

Suostun vastaanottamaan sähköpostiviestejä ja/tai puheluita Insoft Services Oy: n tuotteista ja palveluista.
Hyväksyn, että tietojani kerätään ja käsitellään Insoft Servicesin tietosuojakäytännössä kuvatulla tavalla.

Close

CON201 – Implementation Essentials

VARAA NYT
Kesto
3 päivää
Toimitus
(Online ja paikan päällä)
Hinta
Hinta pyydettäessä

When you complete this course, you’ll be able to complete the following tasks for the Sales and Service Clouds:

  • Ask targeted discovery questions to uncover business requirements.
  • Discuss each application’s inherent business processes and features.
  • Describe design tradeoffs.
  • Design an application solution to address common business requirements.
  • Identify common key reporting metrics.
  • Explain common data migration and integration considerations.
  • Plan deployment strategies.
  • Recommend design considerations for usability and administration.
  • Implementing Salesforce Marketing
    • For consultants seeking to learn marketing implementation concepts to:
      • Drive new business
      • Align Sales and Marketing
      • Manage reports and campaigns to measure marketing ROI
      • Plan for data migration, integration, and advanced marketing concepts
    • Students will participate in exercises to learn how to:
      • Plan for requirements gathering
      • Develop a lead-generation strategy
      • Design a lead handoff process
      • Design an effective campaign structure
      • Leverage campaigns to maximize marketing effectiveness
  • Implementing the Service Cloud
    • For consultants seeking to learn implementation concepts for a customer service environment, including:
      • High quality one and done case management
      • Streamlined case resolution process
      • Increased agent effectiveness
      • Self-learning knowledge database
      • Reports to ensure service never skips a beat
      • Plan for data migration, integration, and advanced customer service concepts
    • Students will participate in exercises to learn how to:
      • Plan for requirements gathering
      • Design a case routing process
      • Design a case management process
      • Design solutions to address usability
      • Design a knowledge management structure
  • Implementing the Sales Cloud
    • For consultants seeking to learn SFA implementation concepts to:
      • Build a strong pipeline
      • Manage the funnel
      • Improve sales rep productivity
      • Obtain full visibility with reports and dashboards
      • Extend solutions with advanced features, AppExchange applications, and other Salesforce CRM applications
    • Students will participate in exercises to learn how to:
      • Plan a project kickoff
      • Generate a list of discovery questions for requirements gathering
      • Design a lead management process
      • Design a sales funnel
      • Design a custom SFA solution
  • Application Essentials
    • Before setting up any application, consultants must learn to:
      • Set up a secure environment
      • Optimize usability for client adoption
      • Set up data management practices to ensure trusted data quality
      • Provide full visibility with reports and dashboards
      • Understand the advanced concepts, applications, and customizations available to complement a CRM solution
    • Students will participate in exercises to learn how to:
      • Modify existing security settings
      • Design home pages that minimize clicks to get to data
      • Create a data migration plan

mplementation Essentials was designed for consultants looking for an introduction to implementing the Sales and Service Clouds. This course is also useful for certified administrators and developers looking for implementation best practices and strategies.

A Salesforce.com Certified Administrator credential.

When you complete this course, you’ll be able to complete the following tasks for the Sales and Service Clouds:

  • Ask targeted discovery questions to uncover business requirements.
  • Discuss each application’s inherent business processes and features.
  • Describe design tradeoffs.
  • Design an application solution to address common business requirements.
  • Identify common key reporting metrics.
  • Explain common data migration and integration considerations.
  • Plan deployment strategies.
  • Recommend design considerations for usability and administration.
  • Implementing Salesforce Marketing
    • For consultants seeking to learn marketing implementation concepts to:
      • Drive new business
      • Align Sales and Marketing
      • Manage reports and campaigns to measure marketing ROI
      • Plan for data migration, integration, and advanced marketing concepts
    • Students will participate in exercises to learn how to:
      • Plan for requirements gathering
      • Develop a lead-generation strategy
      • Design a lead handoff process
      • Design an effective campaign structure
      • Leverage campaigns to maximize marketing effectiveness
  • Implementing the Service Cloud
    • For consultants seeking to learn implementation concepts for a customer service environment, including:
      • High quality one and done case management
      • Streamlined case resolution process
      • Increased agent effectiveness
      • Self-learning knowledge database
      • Reports to ensure service never skips a beat
      • Plan for data migration, integration, and advanced customer service concepts
    • Students will participate in exercises to learn how to:
      • Plan for requirements gathering
      • Design a case routing process
      • Design a case management process
      • Design solutions to address usability
      • Design a knowledge management structure
  • Implementing the Sales Cloud
    • For consultants seeking to learn SFA implementation concepts to:
      • Build a strong pipeline
      • Manage the funnel
      • Improve sales rep productivity
      • Obtain full visibility with reports and dashboards
      • Extend solutions with advanced features, AppExchange applications, and other Salesforce CRM applications
    • Students will participate in exercises to learn how to:
      • Plan a project kickoff
      • Generate a list of discovery questions for requirements gathering
      • Design a lead management process
      • Design a sales funnel
      • Design a custom SFA solution
  • Application Essentials
    • Before setting up any application, consultants must learn to:
      • Set up a secure environment
      • Optimize usability for client adoption
      • Set up data management practices to ensure trusted data quality
      • Provide full visibility with reports and dashboards
      • Understand the advanced concepts, applications, and customizations available to complement a CRM solution
    • Students will participate in exercises to learn how to:
      • Modify existing security settings
      • Design home pages that minimize clicks to get to data
      • Create a data migration plan

mplementation Essentials was designed for consultants looking for an introduction to implementing the Sales and Service Clouds. This course is also useful for certified administrators and developers looking for implementation best practices and strategies.

A Salesforce.com Certified Administrator credential.