Kurssit

Insoft on palvellut IT-yhteisöÀ Ciscon virallisella koulutustarjonnalla vuodesta 2010. TÀltÀ sivulta löydÀt kaikki olennaiset tiedot Ciscon koulutuksesta.

Katso lisÀÀ

Cisco Learning Credits

Cisco opintopisteet (CLC) ovat suoraan Ciscon kanssa lunastettuja prepaid-koulutusseteleitÀ, jotka helpottavat menestyksen suunnittelua ostaessasi Ciscon tuotteita ja palveluita.

Katso lisÀÀ

Cisco Continuing Education

Cisco tÀydennyskoulutusohjelma tarjoaa kaikille aktiivisille sertifioinnin haltijoille joustavia vaihtoehtoja uudelleensertifiointiin suorittamalla erilaisia kelvollisia koulutuskohteita.

Katso lisÀÀ

Cisco Digital Learning

Sertifioidut työntekijÀt ovat ARVOSTETTUJA omaisuuseriÀ. Tutustu Ciscon valtuutettuun digitaaliseen oppimiskirjastoon ja kouluta itseÀsi tallennettujen istuntojen avulla.

Katso lisÀÀ

Cisco Business Enablement

Cisco Business Enablement Partner Program keskittyy Cisco Channel Partnersin ja asiakkaiden liiketoimintataitojen terÀvöittÀmiseen.

Katso lisÀÀ

Kurssit

Insoft Services on auktorisoitu Fortinet-kouluttaja useassa Euroopan maassa.

Katso lisÀÀ

ATC Status

Tarkista ATC-tilamme valituissa Euroopan maissa.

Katso lisÀÀ

Kurssit

Insoft Services tarjoaa Microsoftille EMEAR-koulutusta. Tarjoamme Microsoftin teknistÀ koulutusta ja sertifiointikursseja, joita johtavat maailmanluokan ohjaajat.

Katso lisÀÀ

Kurssit

Extreme Networks Technical Trainingin kehitys tarjoaa kattavan progressiivisen polun associate-akkreditoinnista ammatilliseen akkreditointiin.

Katso lisÀÀ

ATP-akkreditointi

Valtuutettuna koulutuskumppanina (ATP) Insoft Services varmistaa, ettÀ saat korkeimman saatavilla olevan koulutuksen.

Katso lisÀÀ

 

Maailmassa, jossa teknologiat kehittyvÀt nopeasti, jokainen yritys - yritys - tarvitsee kumppanin, johon luottaa ja luottaa verkkoinfrastruktuurinsa sujuvaan ja turvalliseen toimintaan.

Katso lisÀÀ

 

Missiomme: Tarjota asiantunteva joukko moderneja ja huippuluokan verkkoautomaatiotaitoja markkinoille asiantuntijapalvelujen avulla.

Katso lisÀÀ

 

Maailmassa, jossa teknologiat kehittyvÀt nopeasti, jokainen yritys - yritys - tarvitsee kumppanin, johon luottaa ja luottaa verkkoinfrastruktuurinsa sujuvaan ja turvalliseen toimintaan.

Katso lisÀÀ

 

Maailmassa, jossa teknologiat kehittyvÀt nopeasti, jokainen yritys - yritys - tarvitsee kumppanin, johon luottaa ja luottaa verkkoinfrastruktuurinsa sujuvaan ja turvalliseen toimintaan.

Katso lisÀÀ

 

Maailmassa, jossa teknologiat kehittyvÀt nopeasti, jokainen yritys - yritys - tarvitsee kumppanin, johon luottaa ja luottaa verkkoinfrastruktuurinsa sujuvaan ja turvalliseen toimintaan.

Katso lisÀÀ

 

Maailmassa, jossa teknologiat kehittyvÀt nopeasti, jokainen yritys - yritys - tarvitsee kumppanin, johon luottaa ja luottaa verkkoinfrastruktuurinsa sujuvaan ja turvalliseen toimintaan.

Katso lisÀÀ

 

Autamme organisaatioita ottamaan kÀyttöön Software-Defined Networking (SDN) -ratkaisuja, kuten Cisco DNA:ta.LisÀksi tiimillÀmme on laaja kokemus Cisco DNA Centerin integroinnista kolmannen osapuolen jÀrjestelmiin.

Katso lisÀÀ

 

Maailmassa, jossa teknologiat kehittyvÀt nopeasti, jokainen yritys - yritys - tarvitsee kumppanin, johon luottaa ja luottaa verkkoinfrastruktuurinsa sujuvaan ja turvalliseen toimintaan.

Katso lisÀÀ

Tiimimme

Koulutusvalikoimaamme kuuluu laaja valikoima IT-koulutusta IP-palveluntarjoajilta, mukaan lukien Cisco, Extreme Networks, Fortinet, Microsoft, muutamia mainitakseni, EMEA-alueella.

Katso lisÀÀ

DUCCE v2.0 – Deploying Cisco Unified Contact Center Enterprise

Ota yhteyttä

Voit olla meihin yhteydessä ja tiedustella koulutuksistamme täydentämällä yhteystietosi ja koulutuksen nimen oheen.

Tietosuojalauseke ja yksityisyys

Annan Insoft Services Ltd:lle oikeuden olla minuun yhteydessä. Annan Insoft Servicelle oikeuden käsitellä, kerätä ja tallentaa tietojani. Kaikki annetut tiedot käsitellään tietoturvallisesti tietosuojalausekkeen mukaisesti.

Close

DUCCE v2.0 – Deploying Cisco Unified Contact Center Enterprise

VARAA NYT
DUCCE v2.0 – Deploying Cisco Unified Contact Center Enterprise
Kesto
5 päivää
Toimitus
(Online ja paikan päällä)
Hinta
Hinta pyydettäessä
  

43 excl. VAT

Deploying Cisco Unified Contact Center Enterprise (DUCCE) is a 5-day instructor-led course presented by training partners. The course allows learners to deploy the Unified CCE v10.0 solution including installation, deploying HA and using troubleshooting tools to identify issues with inbound and outbound Contact Center functionality. This course is intended for those installing the Unified CCE solution, or those providing Level 3 solution support.

 

This course also serves as a foundation for the two corresponding UCCE Administration courses, but is not a prerequisite. Students will learn enough about CCE scripting in this course to ensure system functionality only. A separate course exists for advanced scripting.

Upon completing this course, the learner will be able to meet these overall objectives:

  • These are the ones listed in the Objectives Table I put together:
  • Identify the basic components and operations of the Unified CCE solution.
  • Use the available UCCE tools to complete a basic UCCE system installation.
  • Discuss the installation and configuration steps required to support agent functionality in a UCCE deployment.
  • Install a basic CCE VXML Solution.
  • Install, configure and run a CCE Outbound Option Campaign.
  • Describe how to support CCE.
  • Module 1: Cisco Unified Contact Center Enterprise v10 Foundations
  • Module 2: Preparing UCCE for Basic IVR Scripting
  • Module 3: Preparing UCCE for Basic Agent Functionality
  • Module 4: Installing and Configuring CCE VXML Solution
  • Module 5: Installing CCE Outbound Option
  • Module 6: Supporting CCE
  • Channel Partner / Reseller
  • Customer
  • Employee

Deploying Cisco Unified Contact Center Enterprise (DUCCE) is a 5-day instructor-led course presented by training partners. The course allows learners to deploy the Unified CCE v10.0 solution including installation, deploying HA and using troubleshooting tools to identify issues with inbound and outbound Contact Center functionality. This course is intended for those installing the Unified CCE solution, or those providing Level 3 solution support.

 

This course also serves as a foundation for the two corresponding UCCE Administration courses, but is not a prerequisite. Students will learn enough about CCE scripting in this course to ensure system functionality only. A separate course exists for advanced scripting.

Upon completing this course, the learner will be able to meet these overall objectives:

  • These are the ones listed in the Objectives Table I put together:
  • Identify the basic components and operations of the Unified CCE solution.
  • Use the available UCCE tools to complete a basic UCCE system installation.
  • Discuss the installation and configuration steps required to support agent functionality in a UCCE deployment.
  • Install a basic CCE VXML Solution.
  • Install, configure and run a CCE Outbound Option Campaign.
  • Describe how to support CCE.
  • Module 1: Cisco Unified Contact Center Enterprise v10 Foundations
  • Module 2: Preparing UCCE for Basic IVR Scripting
  • Module 3: Preparing UCCE for Basic Agent Functionality
  • Module 4: Installing and Configuring CCE VXML Solution
  • Module 5: Installing CCE Outbound Option
  • Module 6: Supporting CCE
  • Channel Partner / Reseller
  • Customer
  • Employee
    Kurssiaikataulu
  • ` Oct 16 - Oct 20, 2023
  • ` Nov 13 - Nov 17, 2023
  • ` Dec 11 - Dec 15, 2023
  • ` Jan 8 - Jan 12, 2024
  • ` Feb 5 - Feb 9, 2024
  • ` Mar 4 - Mar 8, 2024