Kurssit

Insoft on palvellut IT-yhteisöÀ Ciscon virallisella koulutustarjonnalla vuodesta 2010. TÀltÀ sivulta löydÀt kaikki olennaiset tiedot Ciscon koulutuksesta.

Katso lisÀÀ

Cisco Learning Credits

Cisco opintopisteet (CLC) ovat suoraan Ciscon kanssa lunastettuja prepaid-koulutusseteleitÀ, jotka helpottavat menestyksen suunnittelua ostaessasi Ciscon tuotteita ja palveluita.

Katso lisÀÀ

Cisco Continuing Education

Cisco tÀydennyskoulutusohjelma tarjoaa kaikille aktiivisille sertifioinnin haltijoille joustavia vaihtoehtoja uudelleensertifiointiin suorittamalla erilaisia kelvollisia koulutuskohteita.

Katso lisÀÀ

Cisco Digital Learning

Sertifioidut työntekijÀt ovat ARVOSTETTUJA omaisuuseriÀ. Tutustu Ciscon valtuutettuun digitaaliseen oppimiskirjastoon ja kouluta itseÀsi tallennettujen istuntojen avulla.

Katso lisÀÀ

Cisco Business Enablement

Cisco Business Enablement Partner Program keskittyy Cisco Channel Partnersin ja asiakkaiden liiketoimintataitojen terÀvöittÀmiseen.

Katso lisÀÀ

Kurssit

Insoft Services on auktorisoitu Fortinet-kouluttaja useassa Euroopan maassa.

Katso lisÀÀ

ATC Status

Tarkista ATC-tilamme valituissa Euroopan maissa.

Katso lisÀÀ

Kurssit

Insoft Services tarjoaa Microsoftille EMEAR-koulutusta. Tarjoamme Microsoftin teknistÀ koulutusta ja sertifiointikursseja, joita johtavat maailmanluokan ohjaajat.

Katso lisÀÀ

Kurssit

Extreme Networks Technical Trainingin kehitys tarjoaa kattavan progressiivisen polun associate-akkreditoinnista ammatilliseen akkreditointiin.

Katso lisÀÀ

ATP-akkreditointi

Valtuutettuna koulutuskumppanina (ATP) Insoft Services varmistaa, ettÀ saat korkeimman saatavilla olevan koulutuksen.

Katso lisÀÀ

 

Maailmassa, jossa teknologiat kehittyvÀt nopeasti, jokainen yritys - yritys - tarvitsee kumppanin, johon luottaa ja luottaa verkkoinfrastruktuurinsa sujuvaan ja turvalliseen toimintaan.

Katso lisÀÀ

 

Missiomme: Tarjota asiantunteva joukko moderneja ja huippuluokan verkkoautomaatiotaitoja markkinoille asiantuntijapalvelujen avulla.

Katso lisÀÀ

 

Maailmassa, jossa teknologiat kehittyvÀt nopeasti, jokainen yritys - yritys - tarvitsee kumppanin, johon luottaa ja luottaa verkkoinfrastruktuurinsa sujuvaan ja turvalliseen toimintaan.

Katso lisÀÀ

 

Maailmassa, jossa teknologiat kehittyvÀt nopeasti, jokainen yritys - yritys - tarvitsee kumppanin, johon luottaa ja luottaa verkkoinfrastruktuurinsa sujuvaan ja turvalliseen toimintaan.

Katso lisÀÀ

 

Maailmassa, jossa teknologiat kehittyvÀt nopeasti, jokainen yritys - yritys - tarvitsee kumppanin, johon luottaa ja luottaa verkkoinfrastruktuurinsa sujuvaan ja turvalliseen toimintaan.

Katso lisÀÀ

 

Maailmassa, jossa teknologiat kehittyvÀt nopeasti, jokainen yritys - yritys - tarvitsee kumppanin, johon luottaa ja luottaa verkkoinfrastruktuurinsa sujuvaan ja turvalliseen toimintaan.

Katso lisÀÀ

 

Autamme organisaatioita ottamaan kÀyttöön Software-Defined Networking (SDN) -ratkaisuja, kuten Cisco DNA:ta.LisÀksi tiimillÀmme on laaja kokemus Cisco DNA Centerin integroinnista kolmannen osapuolen jÀrjestelmiin.

Katso lisÀÀ

 

Maailmassa, jossa teknologiat kehittyvÀt nopeasti, jokainen yritys - yritys - tarvitsee kumppanin, johon luottaa ja luottaa verkkoinfrastruktuurinsa sujuvaan ja turvalliseen toimintaan.

Katso lisÀÀ

Tiimimme

Koulutusvalikoimaamme kuuluu laaja valikoima IT-koulutusta IP-palveluntarjoajilta, mukaan lukien Cisco, Extreme Networks, Fortinet, Microsoft, muutamia mainitakseni, EMEA-alueella.

Katso lisÀÀ

AUCCE2 v2.0 – Administering Cisco Unified Contact Center Enterprise Part 2

Ota yhteyttä

Voit olla meihin yhteydessä ja tiedustella koulutuksistamme täydentämällä yhteystietosi ja koulutuksen nimen oheen.

Tietosuojalauseke ja yksityisyys

Annan Insoft Services Ltd:lle oikeuden olla minuun yhteydessä. Annan Insoft Servicelle oikeuden käsitellä, kerätä ja tallentaa tietojani. Kaikki annetut tiedot käsitellään tietoturvallisesti tietosuojalausekkeen mukaisesti.

Close

AUCCE2 v2.0 – Administering Cisco Unified Contact Center Enterprise Part 2

VARAA NYT
AUCCE2 v2.0 – Administering Cisco Unified Contact Center Enterprise Part 2
Kesto
5 päivää
Toimitus
(Online ja paikan päällä)
Hinta
Hinta pyydettäessä
  

43 excl. VAT

This event is a 5 day instructor-led course designed for system engineers and customers. This training provides the learner an understanding of the requirements, resources and tools required to perform complex adds, moves and changes in the inbound / outbound UCCE environment. This course is intended for Cisco Channel partners and customers with job roles such as solution administration or who are responsible for Level 2-3 support of the solution.

Upon completing this course, the learner will be able to meet these overall objectives:

  • Demonstrate advanced proficiency with add / move / change of the ACD / PBX (agent / skill) environment of UCCE.
  • Demonstrate advanced proficiency with add / move / change of the IVR (prompt / collect) environment of UCCE including both MicroApp and VXML solution scripting (ICM Scripting and Call Studio scripting).
  • Demonstrate effective use of system tools to track and troubleshoot a call within a call flow.
  • Module 1: Cisco Unified Contact Center Enterprise v10 Overview
  • Module 2: CCE Config and Scripting
  • Module 3: CCE (ICM) Advanced Scripting
  • Module 4: Advanced VXML Functionality
  • Module 5: Supporting CCE
  • Channel Partner / Reseller
  • Customer
  • Employee

This event is a 5 day instructor-led course designed for system engineers and customers. This training provides the learner an understanding of the requirements, resources and tools required to perform complex adds, moves and changes in the inbound / outbound UCCE environment. This course is intended for Cisco Channel partners and customers with job roles such as solution administration or who are responsible for Level 2-3 support of the solution.

Upon completing this course, the learner will be able to meet these overall objectives:

  • Demonstrate advanced proficiency with add / move / change of the ACD / PBX (agent / skill) environment of UCCE.
  • Demonstrate advanced proficiency with add / move / change of the IVR (prompt / collect) environment of UCCE including both MicroApp and VXML solution scripting (ICM Scripting and Call Studio scripting).
  • Demonstrate effective use of system tools to track and troubleshoot a call within a call flow.
  • Module 1: Cisco Unified Contact Center Enterprise v10 Overview
  • Module 2: CCE Config and Scripting
  • Module 3: CCE (ICM) Advanced Scripting
  • Module 4: Advanced VXML Functionality
  • Module 5: Supporting CCE
  • Channel Partner / Reseller
  • Customer
  • Employee
    Kurssiaikataulu
  • ` Oct 16 - Oct 20, 2023
  • ` Nov 13 - Nov 17, 2023
  • ` Dec 11 - Dec 15, 2023
  • ` Jan 8 - Jan 12, 2024
  • ` Feb 5 - Feb 9, 2024
  • ` Mar 4 - Mar 8, 2024